13 lipca 2015

KRWAWA PIWNICA

LUBICIE SIĘ BAĆ? 
Nigdy nie oglądam horrorów, thrillerów, programów o duchach itp. Jednakże skusiłam się  wraz z przyjaciółmi na 15-20 minut straszenia w "Krwawej Piwnicy". Tym razem chciałam sprawdzić moją granicę strachu. Pierwszy raz byłam w takim miejscu. Teraz nie straszna jest mi moja piwnica :) :)
Bloody Basement to pierwszy w Trójmieście dom strachów z elementami gry typu escape room. W trakcie ok. 15-20 minutowego seansu uczestnicy przeniosą się w realistyczny świat dreszczowca, w którym wyszkoleni aktorzy, mroczne wnętrza i tajemnicza atmosfera przyspieszą bicie serca każdego, kto odważy się wziąć udział w grze. Pamiętajcie, że zawsze możecie przerwać zabawę krzycząc "STOP". 

Wstęp niestety od 13 roku życia. 
Kontakt:
Sopot, ul. Bohaterów Monte Cassino 15(dojazd)
Tel. 511 070 722

Moim zdaniem wszyscy, którzy lubią tego typu klimat, znajdą w "Krwawej Piwnicy" dużo dobrej zabawy i śmiechu (szczególnie, że można dodatkowo straszyć innych). Osoby o bujnej wyobraźni i słabych nerwach naprawdę mogą nie wytrzymać napięcia. Ja poczułam dreszczyk emocji :) 
Bardzo polecam to miejsce!
Polecam i pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)