8 listopada 2014

Liebster Award - bawię się i podaję dalej

Ostatnio otrzymałam nominację od Wild Runner's Club do zabawy Liebster Award.
Zasady zabawy:
1. Odpowiadam na 11 zadanych mi pytań. 
2. Nominuję 11 Blogerów uprawiających sport, którym zadaję 11 pytań, które sama wymyślam.
Nominowania i pytania są na końcu tego posta.
Moje odpowiedzi na zadane mi pytania:
1. Standardowo; ;) pierwszy trening! ;) Jak wyglądał wasz pierwszy trening i co Cię ku niemu skłoniło ... ?
Ćwiczę już kilkanaście lat. Zawodowo fitnessem zajmuję się 4 lata. Instruktorem zostałam przez przypadek. Znalazłam ogłoszenie, że poszukują osób na kurs. Zapisałam się bo chciałam znać prawidłowe techniki ćwiczeń, od razu zrobiłam staż i zaczęłam prowadzić aż do dzisiaj i myślę, że jeszcze będę tym się zajmować, nie widzę końca:) Jednak to jest przyjemność a nie praca. To jest mój przyjemny, zdrowy styl życia. Wszystkich zachęcam.

2. Aktywnie przede wszystkim; co oprócz fitnessu aktywnie poza domem lubisz robić. Podaj swoje ulubione i uzasadnij ... ?
Uwielbiam modę: ubrania, kosmetyki. Kocham podróże, pływanie, jazdę na rowerze, spacery z moim psem, ... Imponują mnie wyzwania i cały czas osiągam coś nowego np. w jodze ćwiczenia, których myślałam, że nigdy nie zrobię. 

3. Treningowo; mierz cele na zamiary, jaki będzie Twój następny poziom; zawody,...? Podziel się spostrzeżeniami i tym co aktualnie zamierzasz w tym kierunku zrobić ... ?   
Chciałabym przygotować się do zawodów fitness, np. bikini fitness. O tym właśnie marzę. 

4. Podróże; jeśli miałbyś na stałe opuścić swoje miejsce zamieszkanie i udać się dokądkolwiek byś chciał, bez żądnych ograniczeń i zobowiązań! Podaj takowe max jedno miejsce na świecie ... ? 
hmmm  może południowe Włochy, ponieważ uwielbiam gorące klimaty. 

5. Muzycznie; podaj od trzech do pięciu utworów, piosenek, numerów, które dodają ci kopa ... ? Nie koniecznie musi się to wiązać z pójściem na trening!
Uwielbiam mix piosenek, składanki i ogólnie szybkie tempo. Może być to np. Showtek We are loud and Sony Wilson -  Booyah, Borgeous Tsunami lub Remady&Manu Holidays DJA - remix,....

6. Filmowo; ulubione dzieło, reżyser, filmy, które możesz oglądać bez końca po kilka razy, te, które Tobie się nie nudzą ... ?
Filmy: Meet Joe Black, Gladiator, Amelia, Cienka czerwona linia. 

7. Książkowo; pytanie chyba już standardowe! ;) ulubiona, ulubione, podaj kilka pozycji ...?         
Tomy pisarza Osho, Sekret Rhond Byrne, Niebo istnieje naprawdę Todd i Sonja Burpo.

8. Kulinarnie; Twoje ulubione danie, dania, co preferujesz i co możesz polecić innym ... ?              
Zdrowe naleśniki z kaszy jaglanej a przepis TUTAJ:)

9. Ciekawe miejsca; szukasz ucieczki od codzienności i miejskiego zgiełku,... ?            
Morze, las. Mieszkam blisko. 

10. Ciekawi niezwykli ludzie; autorytet, autorytety, które wywarły na Tobie wielkie wrażenie i miały wpływ na Twoje, "wasze" życie i dalsze postępowanie ... ?                Musiałabym chyba wymienić prawie wszystkich, których znam, z którymi przyjaźnię się, spotykam,... Każda osoba jest ciekawa i ma to coś co szanuję. Uwielbiam kontakt z ludźmi, stąd też prowadzenie zajęć fitness dla dużej liczby osób. Jestem otwarta i łatwo nawiązuję kontakt. A pierwszy autorytet, którym byli i będą zawsze w moim życiu to moi rodzice, rodzina. 

11. Gadżetowo, sprzętowo; bez czego nie potrafiłbyś się obejść na treningu! ;) Podaj max trzy rzeczy ...?                                                                                                                    Dobre obuwie, muzyka, napój :)

 Nominuję:
3/ Alsizu
8/ Life with Run

A teraz pytania dla Was:
1. Co Cię/Was skłoniło do pierwszego biegowego kroku?

2. Co motywuje Cię/Was do biegania?

3.Wyobraź/wyobraźcie sobie, że widzisz/widzicie siebie za rok ... jakie marzenia związane ze sportem udało się Tobie/Wam zrealizować?

4. Twoja/Wasz ulubiona rozrywka - oprócz biegania.

5. Twoja/Wasza ulubiona książka.

6. Twoja/Wasza największa biegowa "wtopa".

7. Dokończ/dokończcie zdanie : "Bieganie to dla mnie ..."

8. Bieganie  to nie tylko pasmo sukcesów; jak radzisz/radzicie sobie z porażkami ?

9. Dokończ/dokończcie zdanie : "Wygrany milion przeznaczę na : ..."

10. Dokończ/dokończcie zdanie : "Moim biegowym autorytetem jest/wzoruję się na : ... "

11. Jakie są Twoje/Wasze najcenniejsze wartości w życiu?

No to do dzieła! :)


2 komentarze:

  1. gratuluję! :)
    ____________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)