26 marca 2014

Zdrowe naleśniki z kaszy jaglanej

 
  • 1,5 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
  • 1 szklanka mleka (lub wody + 4 łyżki mleka w proszku)
  • 1 jajko
  • 8 łyżek skrobi kukurydzianej
  • 1/2 łyżeczki sody
  • 2-3 łyżeczki stewii w proszku (lub  trochę więcej cukru trzcinowego)
  • 3-4 łyżki oleju 
  • olejek waniliowy
  • dodatek: dowolny dżem lub owoce
  • olej do smażenia
Ugotowaną i ostudzoną kaszę jaglaną wrzuciłam do blendera, dodałam pozostałe składniki i zmiksowałam. Masa powinna być gęstsza od naleśnikowej. Do smażenia pierwszej partii naleśników/placków użyłam oleju, do kolejnych można dodać tylko trochę lub spróbować smażyć bez oleju. Ja smażyłam bez oleju. 

Wyjdą Wam bardzo smaczne naleśniki.

SMACZNEGO!

Źródło przepisu z http://nietracczasunagotowanie.blogspot.com/2013/07/zdrowe-placuszki-z-kaszy-jaglanej-bez.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)