30 listopada 2014

FIT LOOK MODEL




Gdyby nie moje dobre koleżanki, to może nie byłoby tego wpisu. Jedna namówiła mnie na wyjazd, a druga powiedziała, że muszę koniecznie  opisać to wydarzenie. Tak jak wcześniej wspomniałam do Warszawy wybrałam się w kilku sprawach. Wcześniej wspomniałam Wam o Starówce.
Przy okazji wzięłam udział w konkursie Fit Look Model, po wcześniejszym zakwalifikowaniu się do konkursu. Jak wskazuje nazwa, każdy uczestnik, który wziął udział, miał mieć ciało fitness - czyli zaakcentowane mięśnie, lekko wyrzeźbione ciało ale nie ciało kulturysty -  po siłowni! A właśnie takie osoby  po siłowni  a też sztuczne piersi, zdobyły pierwsze miejsca. Nie miały być to zawody tylko konkurs dla początkujących osób.  A okazało się całkiem odwrotnie. Pierwszy raz wzięłam udział w czymś takim, i nie zdawałam sobie sprawy, że jeżeli chodzi o wygrane, to wszystko jest już ukartowane i wiadomo kto stanie na podium. Osobiście słyszałam jak do dziewczyny o numerze 7 obok, która stała tuż przy mnie, podszedł mężczyzna i powiedział: "wygrasz, obstawiłem na Ciebie duże pieniądze, znam osoby w jury" a ona podziękowała. I pierwsze miejsce zajęła dziewczyna z numerem 7. Osoby w jury bardzo dobrze się znają z osobami wygrywającymi na zawodach i na konkursie były ponownie wybrane. 
Nagroda główna - wycieczka do Tel Avivu dla jednej osoby. Trochę to dziwne, bo kto się wybierze sam na taką wycieczkę do kraju, w którym trwa nie ogłoszona wojna od dłuższego czasu. 
Generalnie bardzo dobrze czułam się wśród konkursantek na scenie, pozując fotografom. Było to super doświadczenie i dobrze spędziłam wieczór. 
A poniżej kilka zdjęć, które dla Was wybrałam :)
 A to Freestyler, sprzęt na którym bardzo dużo ćwiczyłam, prowadziłam zajęcia. Przed konkursem chciałam trochę nabrać formy.  Freestyler uważam, za super małą przenośną siłownię. Bardzo polecam!
MONIKA

7 komentarzy:

  1. Kochana ale masz IDEALNĄ figurę !! Tylko pozazdrościć!!! niestety tak to już jest z tymi konkursami- wszędzie wszystko poustawiane- żałosne ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inka! No aż taka idealna nie jestem, jeżeli chodzi o figurę, ale próbuję swoich sił gdzie się da, bo latka lecą :) :) P.S. Ty masz bardzo fajną figurkę, wszystko zawsze ładnie na Tobie wygląda.

      Usuń
  2. Swietna figura. Grunt to wierzyć w siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa zwyciężczyni! Naturalna, oszałamiająca uroda, proporcjonalna, kobieca sylwetka prawdziwej fitnesski! i do tego wzrost jak u modelki (jako jedna z nielicznych ;) ) Nie musiałaś się ukrywać za toną makijażu, jak większość. Nie poddawaj się i działaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś. Nie poddam się tak łatwo! :) :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)