3 maja 2014

KONKURS!

Kochani przygotowałam dla Was dzisiaj konkurs, w którym do wygrania są nowe amerykańskie LAKIERY DO PAZNOKCI marki Color Club - wiosenne i letnie kolorki. Mam nadzieję, że Wam się podobają :) 
Trzy osoby dostaną po 1 lakierze.  Kolor do wyboru, nawet 3 osoby mogą wybrać identyczny lakier.


Oto, co należy zrobić aby wziąć udział w losowaniu: 
  1. Zostać publicznym obserwatorem tego bloga fitnessizycie.blogspot.com.
  2. Polubić mój fanpage na facebooku(jeśli posiadasz).
  3. Zaobserwować mnie na instagramie(jeśli posiadasz).
  4. Udostępnić link z informacją o konkursie na swoim blogu lub na facebooku (udostępnij baner konkursowy zamieszczony na moim facebooku KLIK).
  5. Napisać w komentarzu na blogu fitnessizycie:

  • nazwę pod którą obserwujesz blog,
  • czy polubiłeś(-aś) fanpage,
  • czy obserwujesz mnie na instagramie,
  • czy dodałeś(-aś) baner na swoim blogu lub facebooku,
  • imię i pierwszą literę nazwiska,
  • adres email,
  • kolor lakieru, który najbardziej Tobie się podoba! Możesz nawet wysłać link z kolorem, którego nie ma na zdjęciu. Zrobię wszystko aby wylosowana osoba była usatysfakcjonowana. Jednakże kolor lakieru musi być z linii Color Club. Na prawdę świetne lakiery. 



Zgłaszać możecie się do 17 maja 2014r. do godziny 23:59.
Spośród wszystkich zgłoszeń (spełniających warunki) wylosuję 3 osoby, do których trafią lakiery. 
Wyniki konkursu opublikuję 18 maja 2014r. na blogu i facebooku. Będę kontaktować się ze ZWYCIĘZCAMI. :)
 Zachęcam do udziału w konkursie!
POWODZENIA!!!