21 maja 2014

USA - memories

Kilka ładnych lat temu miałam okazję przebywać przez 1 rok w USA, w miejscowości Mendham, ok. 1 godziny jazdy pociągiem do Nowego Yorku. Był to czas fascynujący, bardzo udany. Poznałam dużo ciekawych miejsc i ludzi. 
Mieszkałam w niebieskim domku a pierwsze górne okienko z prawej strony było od mojego pokoiku. 
Mały strumyk z rybkami a nad nim mostek, było super odskocznią od rzeczywistości. 
Zapraszam do odwiedzenia kilkunastu zdjęć  z mojego pobytu. 
Bardziej mnie poznacie :)
 Na zdjęciu z moją przyjaciółką Marianą z Meksyku, z którą cały czas mam kontakt. W środku nasza przesympatyczna, cudowna nauczycielka języka angielskiego. 
 Uwielbiałam zawsze patrzeć na piękne i wielkie wille tam gdzie mieszkałam. 
Podobno miała tu swój dom Whitney Houston, może był to jej dom, jednak nigdy jej tam nie widziałam. :)
Kilka fotek z dużymi budynkami, z kilku stanów:  Philadelphi i Nowego Yorku. Charakterystyczne tłumy ludzi w Nowym Yorku.
 Charakterystyczne taksówki w Nowym Yorku, które ciągle trąbią i stoją w korkach. 
Zawsze obowiązkowo fotki tam gdzie byłam :)
 Mój nowy samochodzik :)
I tak to było. Zostały wspaniałe wspomnienia do miejsca, o którym zawsze marzyłam aby zwiedzić i poznać. 
MARZENIA ZAWSZE SIĘ SPEŁNIAJĄ!! TYLKO RÓB WSZYSTKO ABY SIĘ SPEŁNIŁY! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)