20 maja 2014

Ćwiczenia na świeżym powietrzu



Dzisiaj był tak piękny dzień, że nie mogłam nie zrobić kilka fotek i krótkiego filmiku z treningu na dworze. Pamiętajcie zawsze o rozgrzewce przed ćwiczeniami i stretchingu mięśni, które pracowały podczas treningu!

Poniżej kilka zdjęć -zajawek tego co będzie w filmiku. Najbardziej skupiłam się na brzuchu. Małe spięcia brzucha przy użycia ciężaru, akurat ja  użyłam kettlera. Jednakże możesz wziąć hantel lub butelkę wody. Pamiętaj aby twój brzuch był zawsze napięty, głowa do góry nad matą. W uniesieniach odrywaj łopatki od maty. Cały czas trzymaj mocny, napięty brzuch. 

Brzuszki skośne z ciężarem do boku. Głowa nad matą.

W filmiku KLIK   do wyboru kilka ćwiczeń -  propozycji na płaski brzuch, piękne pośladki i mocne ręce. 

A oto kilka zdjęć, gdy drugoplanowa Sonia zainteresowała się moimi wyczynami. Chyba polowała na mój timer :) 
A przy okazji taki timer firmy Gymboss, to świetna rzecz, bardzo polecam. 
Sonia przypatruje się dalej. W filmiku znajdą się ćwiczenia nawet z piką. 
Słońce dzisiaj świeciło bardzo mocno, aż przyjemnie było potrenować. 
                           Koszulka PUMA - sklep
                         Legginsy C&A - sklep 
      Buty NIKE


A tu timer firmy GYMBOSS:

Udanych ćwiczeń! 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)