13 listopada 2014

Aquapark w Sopocie

W szybko miniony długi weekend oprócz wyjazdów do znajomych, jeden dzień zrobiłam pauzę i miałam jednodniowy relaks! Totalnie nic nie robiłam, oprócz grzania się w jacuzzi 
w Aquaparku w Sopocie. :) Spędziłam tam około 6 godzin.
Oto jak minął dzień. 
Krótki filmik z rwącej rzeki KLIK TUTAJ! 

 STRÓJ KĄPIELOWY  - APART
 Tu odsypiam moje niedospane, za krótkie noce. A czasami też jestem śpiochem :)
Potem czas na pluskanie :)
 Super pizzeria Margarita, ul. Marca w Oliwie. POLECAM!

5 komentarzy:

  1. Świetne fotki!! cudowne miejsce- z chęcią sama bym tak spędziła czas!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że tyle czasu tam spędziliście - świetne miejsce. Ładny strój, chociaż na takiej figurze wszystko z pewnością wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ co to za głupoty! Przecież to pizzeria w Oliwie, ul. Cystersów a nie w Sopocie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. hmm skąd mi się wziął ten Sopot? tak Oliwa, ale do końca nie jestem pewna czy to ul. Cystersów.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)