30 marca 2015

Foto mixy

Witajcie. Długo mnie tu nie było. Przede wszystkim dużo się działo a to dobrze. Co drugi weenkend jestem w Toruniu. Chcę zostać instruktorem JOGI :) Jeszcze trochę przede mną. Skończę w lipcu. Ale jestem już na półmetku. Część egzaminów już zdałam. W międzyczasie pracuję i tego też nie mogę zaniedbać. Teraz doceniam to, ze studiowałam dziennie. Praca i studia zaoczne byłyby bardzo ciężkie do pogodzenia. Zależy też od kierunku studiów. Własnie w międzyczasie byłam na targach we Włoszech, dlatego było bardzo pracowicie.  AAA i zapomniałam, że w klubach fitness jestem codziennie.
Oto kilka foto mixów :)

Oto zdjęcia z pierogarni w Toruniu. Jestem tu zawsze jak jestem w Toruniu.





 Na deserze w cukierni SOWA

 W klubie jestem codziennie
We Włoszech na stoisku :)

Monika

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)