2 września 2015

Znana aktorka Sylwia Gliwa mówi o Lady-Comp - kalendarzyk z czipem

Pamiętacie mój komputerek Pearly? Nie jestem jedyna, która go używa.  Znalazłam dużo opinii na temat tego urządzenia. 
Sylwia Gliwa to znana i lubiana polska aktorka. Wystąpiła w kilku serialach telewizyjnych, m.in. w Kasia i Tomek, Klanie, Pierwszej Milosci oraz Na dobre i na złe. W produkcji Karol. Człowiek, który został papieżem w reż. Giacomo Battiato wcieliła się w postać Janiny Kuroń. Popularność przyniósł jej udział w serialu Na Wspólnej.

Sylwia Gliwa korzystała z komputera cyklu Pearly. Po wejściu na rynek w 2015 roku nowych modeli Lady-Comp, zmieniła swój komputer cyklu na nowszy. Teraz można przeczytać jej opinię o komputerkach:

"Dziewczyny chce się z Wami podzielić moim odkryciem sprzed kilku lat. Dzielę się bo działa:) Kilka lat temu postanowiłam że chce żyć w zgodzie z własna naturą i oszczędzać swój organizm przed najróżniejszymi farmaceutykami. Udało mi się znaleźć mały, poręczny, szybki i łatwy w obsłudze komputer dla kobiet. 
Komputer codziennie mierzy Waszą temperaturę i pokazuje dni płodne. Jeśli chcecie dbać o swój organizm polecam nazywa się Lady Comp Polska. Cenię sobie filozofię tego produktu więc Wam polecam".

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o tych małych urządzeniach, zapraszam Was  do moich wcześniejszych postów(tutaj 1 tutaj 2) oraz na stronę dystrybutora http://www.ladycomp.pl/.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)