29 sierpnia 2015

Moje nowości kosmetyczne i nie tylko

Dzisiaj cały dzień w domu. A to zdarza się bardzo rzadko. Sprzątanie, sprzątanie i jeszcze raz sprzątanie. Teraz sernik się piecze i można dokończyć pisanie postu :) Przygotowałam kilka nowości, które zaczęłam testować i jestem z nich bardzo zadowolona. 


1/ Czasopismo Akademia Paznokcia.
2/ Odżywka do paznokci + pilnik.
3/ Krem CC + tusz do rzęs. 
4/ Preparat Priorin Extra. 

1/ Akademia Paznokcia - super pismo dla profesjonalistów i dla tych, którzy lubią dbać o swoje ciało zwałaszcza o dłonie i paznokcie. Znajdziecie dużo informacji o produktach do paznokci, zwłaszcza jak interesujecie się przedłużaniem paznokci lub ich malowaniem zwykłymi lakierami. Teraz jest trend na paznokcie hybrydowe(lakiery utwardzane w lampie). Ponadto jest tu dużo informacji na temat zdrowia, nowości i np. o kolorach 'trendy' w nadchodzącym czasie. Bardzo polecam. Czasopismo znajdziecie miedzy innymi w Empiku. Cena 11 zł. 
2/ Ostatnio zauważyłam, że moje paznokcie potrzebują czegoś co je wzmocni. Znalazłam odżywkę firmy INM Pro Tech System. Buduje i wzmacnia oraz przywraca i utrzymuje kondycję naturalnych paznokci. Przez okres 1 tygodnia należy codziennie nakładac 1 warstwę odzywki. Następnie zmyć wszystkie warstwy po tygodniu. Stosuję ją kilka dni i już widzę poprawę. Możecie ją kupić w firmie EURO FASHION. Cena 74 zł/ 75ml lub 27 zł/ 15 ml. 
Polecam Wam również zwykły pilnik do płytki naturalnej o ziarnistości 180/240.  Dostaniecie też w sklepie EURO FASHIONCena około 2 zł.
3/ Krem Yonelle typu CC(Color Correcting) wygładza i odświeża koloryt cery. Skóra przez cały dzień jest rozświetlona i doskonale nawilżona. Cena 159 zł/ 40 ml. Polecam też tusz bardzo dobrej firmy Guerlain. Szczoteczka pogrubia i wydłuża rzęsy. Posiadam kolor 01 Noir. Popczytajcie opinie na internecie, naprawdę godny polecenia. Cena ok. 140 zł/ 8 g. 
4/ Szukałam czegoś też na pomoc w zapobieganiu wypadaniu włosów,  dodaniu im blasku oraz wzmocnieniu ich cebulek. Suplementy PRIORIN EXTRA firmy Bayer jak na razie stosuję przez około 1 miesiąc. Przyjmuję 2 kapsułki dziennie. Nie mam jeszcze opinii, bo kuracja musi trwać minimum  2 miesiące. Jednakże jestem zdania, że warto dodawać suplementy do swojej diety, ponieważ nie zawsze dostarczamy wystarczająco dużo ich w swoim pożywieniu na co dzień. W Priorin w swoim składzie zawiera: biotynę, L-cysystynę, ekstrakt z prosa i kwas pantotenowy. Cena w aptece około 80 zł/ 60 kapsułek. 
Mam dla Was rabat 30% na zakup tych kapsułek:
1. wejdź na www.sklep.consumercarebayer.com.pl
2. zarejestruj się
3. wybierz z ofert suplement siety Priorin Extra 60 kapsułek i dodaj do koszyka
4. wpisz kod rabatowy 6M5R
5/ A tu pudełeczko na moje kosmetyczne nowości :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)