9 sierpnia 2015

ACTIVE-BEAUTY-FIT

Witam Was bardzo gorąco! Macie już dosyć upałów?? Ja nie, bo uwielbiam takie lato, którego mamy bardzo mało. Nie powiem jest gorąco, zwłaszcza wczoraj było jak w Kalifornii, dlatego moim pragnieniem było zanurzenie się w morzu. I właśnie często to robiłam. Woda ciepła, wręcz idealna, nikt nie narzekał. Ogólnie pobyt na plaży był bardzo aktywny, nawet nie spodziewałam się, że zaczniemy ćwiczyć w ten upalny dzień. Oczywiście na piasku trochę ciężej wykonuje się ćwiczenia, ale nam to nie przeszkadzało. Już nie będę Wam pisać o korzyściach przynoszących z aktywności, bo na pewno je znacie. Pamiętajcie tylko o piciu dużej ilości płynów.  To co zauważyłam na zdjęciach, że każda z nas miała uśmiech na twarzy. Weekend mile spędzony, bardzo udany. Pozdrawiam!

P.S. Wczoraj ktoś napisał mi na ASK.FM: "Będziesz jeszcze kiedyś dodawać stylizacje modowe na swoim blogu? Były super". Dzięki za komentarz. BĘDĘ OCZYWIŚCIE! :) Do zobaczenia i usłyszenia!
                                                                
  STRÓJ KĄPIELOWY - ESOTIQ
Jak interesują Was promocje w sklepie Esotiq, to wyślijcie smsa z treścią ESOTIQ pod numer 4455 i będziecie na bieżąco. Kody rabatowe do salonu internetowego ESOTIQ.com
40FS - rabat na komplet kolekcji FIT ME SEXY(zniżka 40 zł)
30ES - rabat nadowolny komplet ESOTIQ z kolekcji jesień-zima 2015/16(zniżka 30zł). Zaproszenie ważne w dniach 22 sierpnia do 27 września!


A teraz czas na asany. Moja ulubiona "czaturanga"(kij). 
Pies z głową do dołu. Poniżej pozycje kątów, trójkątów. Zapraszam!


Dziewczyny(Kasia z bloga i Chrystyna z Ukrainy) z chęcią przyłączyły się do ćwiczeń. Mam nadzieję polubiły jogę :)
Z Kasi to niezły, idealny wojownik. Właśnie wykonuje asanę Wojownika nr 1 :)
Chrystyna jest nieźle rozciągnięta, wcześniej przez 15 lat była gimnastyczką. 



                                                             Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)