4 sierpnia 2014

MOJA TOP 10 LISTA KOSMETYKÓW

Ostatnio zakupiłam się w Douglasie. To znaczy zajęło to kilka miesięcy, zanim znalazłam coś dla siebie. Najpierw czytałam i słuchałam opinii o kosmetykach i dopasowałam do siebie, do mojej wrażliwej cery.  
Postawiłam na bardzo dobre, oryginalne i polecane produkty. Można zauważyć, że nie opieram się na 1 marce. Każda z linii kosmetycznych ma swój HIT  dla mnie. 

Oto moje MIX nowości kosmetyczne i jak na razie moje TOP SUPER 10  kosmetyków, po prostu MUST HAVE:
1/Błyszczyk - DIOR
 2/ Samoopalacz - ARTEMIS
 3/ Krem-maseczka - CLARINS
 4/ Puder- ESTEE LAUDER
 5/ Podkład - ISADORA
 6/ Błyszczyk - YVES SAINT LAURENT
 7/ Cienie do powiek - YVES SAINT LAURENT
 8/ Tusz - COLLISTAR

Kupione poza Douglasem

9/ Szampon do włosów - TOŁPA
 10/ Elixir do włosów - WELLA

I NA KONIEC MAKIJAŻ 



4 komentarze:

  1. Lubię produkty Clarins:)

    pozdrawiam;*
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z chęcią bym się skusiła na te cienie YVES SAINT LAURENT :) Jesteś z nich zadowolona??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona. Na zdjęciu nie widać dobrze, ale są to cienie neonowe, zmieniające kolor. Trzymają się cały dzień pomimo upałów. Mam dużo cieni innych marek. Ta marka jest godna polecenia! Sama się przekonasz. :)

      Usuń
  3. Świetne kosmetyki! Zaciekawił nie ten tusz do rzęs ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)