4 sierpnia 2014

MOJA TOP 10 LISTA KOSMETYKÓW

Ostatnio zakupiłam się w Douglasie. To znaczy zajęło to kilka miesięcy, zanim znalazłam coś dla siebie. Najpierw czytałam i słuchałam opinii o kosmetykach i dopasowałam do siebie, do mojej wrażliwej cery.  
Postawiłam na bardzo dobre, oryginalne i polecane produkty. Można zauważyć, że nie opieram się na 1 marce. Każda z linii kosmetycznych ma swój HIT  dla mnie. 

Oto moje MIX nowości kosmetyczne i jak na razie moje TOP SUPER 10  kosmetyków, po prostu MUST HAVE:
1/Błyszczyk - DIOR
 2/ Samoopalacz - ARTEMIS
 3/ Krem-maseczka - CLARINS
 4/ Puder- ESTEE LAUDER
 5/ Podkład - ISADORA
 6/ Błyszczyk - YVES SAINT LAURENT
 7/ Cienie do powiek - YVES SAINT LAURENT
 8/ Tusz - COLLISTAR

Kupione poza Douglasem

9/ Szampon do włosów - TOŁPA
 10/ Elixir do włosów - WELLA

I NA KONIEC MAKIJAŻ