1 października 2015

Bloomingville Style - fioletowe dodatki


Dzisiaj trochę inspiracji z kolorem fioletowym. Nie jestem ekspertem w dziedzinie wnętrz, ale lubię miejsca, które przyciagają swoją oryginalnością, niepowtarzalnością i prostotą.


Ostatnio nasza pomysłowa projektantka Kasia, która pisała posty z "designu", jest zapracowana i postanowiłam Wam coś pokazać. hmmm zobaczymy czy wstrzeliłam się w Wasze gusta:)
Fioletowe inspiracje ściagnęłam z Bloomingville duńskiej firmy specjalizującej się w tworzeniu pięknych rzeczy do domu. Uważam, że skandynawscy projektanci mają idealny smak w łączeniu kolorów, charakteryzują się dbałością o szczegóły. Może z jednej strony proste i banalne ale z drugiej piękne i pełne uczuć. Małe, proste akcenty potrafią zmienić wnętrze. To jest właśnie styl skandynawski - naturalny i prosty. 
Ostatnio przez kilka lat mam ambiwalentny stosunek do fioletu. Ale w tych aranżacjach fiolet wygląda zdumiewająco. A ta ciekawa "surowa" industrialna lampa daje fajny klimat.

Oto jeszcze kilka pięknych aranżacji z urzekającym skanynawskim stylem i nutką prowansalskiego romantyzmu w formie dodatków :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)