17 lipca 2013

Klawiatura - co z nią?

Pozornie czysta klawiatura może wyglądać tak jak na poniższych zdjęciach. Nie spodziewałam się  aż takiego widoku. Strach patrzeć. Pomimo tego, ze niedawno kupiliście nowa klawiaturę lub długo nie używaliście, zawsze coś ona kryje w środku. Warto wyjąć wszystkie klawisze i dokładnie umyć.  Demontaż i montaż nic trudnego. 
Każdego lub prawie każdego dnia pracujemy przy komputerze. Dotykamy opuszkami palców nasze "guziczki" a potem przez przypadek dotykamy nimi twarzy. A tu jest na nich wszystko: bakterie, drobnoustroje, roztocze, ...aj starczy po prostu zabieramy się do mycia!

Mam nadzieję zmobilizowałam do czyszczenia. Powodzenia.

Podpowiem: najpierw zrobiłam zdjęcie klawiatury, a potem rozbierałam na części. Klawiaturę można wytrzepać, potraktować sprężonym powietrzem i umyć.Klawisze wrzucamy do wody z płynem do naczyń. 

Tak wygląda z wierzchu


                       Tak wygląda w środku



Już nie mogę patrzeć...

Zobaczycie jak przyjemnie się pracuje po wyczyszczeniu. I już nie jemy nad klawiaturą:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)