3 listopada 2013

BRZUSZKI



Hi! 
Dostałam wczoraj propozycję prowadzenia zajęć: Płaski brzuch. Oprócz zajęć, których prowadzę: Freestyler i Fitball, będzie płaski brzuch :) Bardzo się cieszę, a to znaczy, 
że naprawdę muszę sama więcej popracować i  na ćwiczeniach 50-minutowych dać Paniom dobry wycisk - czyli ćwiczenia, po których nie wstaną.  hahaha

Dlatego dzisiaj "zajawka" tego co będzie na tych ćwiczeniach. 

Jeżeli chcecie w domu potrenować, to polecam 3 ćwiczenia po 5 serii, każde ćwiczenie wykonaj 5 razy przez 1 minutę i potem zrób 30 sekundowy odpoczynek i przejdź do następnego ćwiczenia. Czas ćwiczeń ok. 15 minut. 

Zapraszam!!!


Oto ćwiczenia:


1. Trzymanie obciążenia nad klatką piersiową- można użyć hantle - i unosimy tułów do góry, odrywając łopatki od maty. Patrzymy do góry. 
2. Podajemy sobie piłkę z nóg do rąk. Nie odkładamy rąk i nóg na matę, cały czas 
są uniesione. 

3. Deska. Linia prosta. Nogi proste!


Przy wszystkim ćwiczeniach napinamy, wciągamy brzuch!!!

Ciekawostka:
Mięśni brzucha nie trzeba rozgrzewać i rozciągać.

Miłej niedzieli! :)