27 lipca 2015

See Bloggers - jak to jest z tymi bloggerami? cz.1/2

Weekend był bardzo pracowity ale za to bardzo udany i przyjemny. Może gdyby nie moje pisanie od czasu do czasu na tym blogu, to może nie byłabym na SEE BLOGGERS. Raczej na pewno nie byłoby mnie na SB.  Z ciekawością byłam posłuchać ciekawych wykładów, zobaczyć znanych bloggerów i zdobyć doświadczenie w organizowaniu całego festiwalu. Szczerze powiem, że bardziej doceniłam pracę bloggerów, ponieważ oni nie skupiają się tylko na jednej marce(rzeczy), swoim życiu ale opisują różne miejsca, przedmioty, zdarzenia, dzielą się informacjami ... Bycie bloggerem nie jest łatwe, bo to wiąże się z pomysłami, ilością posiadanego czasu, wiedzą na bieżąco,.... 


Otóż spotkanie 2 - dniowe  See Bloggers odbyło się w Parku Naukowo - Technologicznym w Gdyni. Byłam i dalej jestem pod wielkim wrażeniem całej organizacji i zaangażowania wszystkich osób w wielką pracę. Widziałam tam świetny, zgrany zespół. Działałam tam jako wolontariusz i pomagałam przy organizacji tego eventu. Super praca i doświadzcenie. Ogólnie bardzo lubię eventy, bo  uwielbiam jak dużo się dzieje. Czuję się potrzebna i działam. Pomagałam prelegentom wejść na scenę, przekazywałam im istotne informacjem współpracowałam z reżyserką, z osobami od ustawiania prezentacji, dźwięku,... Na końcu eventu wręczałam nagrody osobom, które brały udział w różnych konkursach. A oto niektóre firmy, które sponsorowały całą imprezę oprócz Onet, Bayer, Ziaja:
A tutaj odbywały się wystąpienia prelegentów
Może kiedyś będę brała udział w wystąpieniach :) haha dobry 'joke' :)
 I DZIEŃ(sobota)
 Teraz w skrócie przedstawię Wam prelegentów, mówców: 
Grzegorz Strzelec z Grupy Onet(wykład o SEO) 
 Konrad Kruczkowski z Halo Ziemia(temat wykładu: Ile kosztuje konsekwencja)
 Magda Mirkowicz z Mypinkplum(Kreowanie graficznej tożsamości bloga)
 JESSICA MERCEDES, popularna bloggerka - wywiad o jej blogowaniu
Z Jessicą udało się zrobić zdjęcie
 Agata Olejniczak z Grupy Onet(Przenikanie blogosfery do mediów)
 Zjawiskowy i świetny mówca Piotr Bucki(Blog your brand, brand your blog)
 Było trochę na widowni, razem uczestniczyło w festiwalu prawie 1000 osób
 A tu trochę inspirującej prezentacji
 Tomasz Sulewski z Orange(Przewodnik po świecie korporacji)
 Jarosław Lipszyc, autor bloga, poeta(wykład na temat: Prawo autorskie - czas się bać)
 Bardzo miła i popularna  Fashionelka czyli Eliza Wydrych - Strzelecka(Zarabianaie na blogu)

 Znany Cyber Marian - wywiad nie całkiem normalny. Nie mój klimat :) z innym poczuciem humoru. Popularni z filmików na youtubie
 PARTY Z GRANTS I CYDR LUBELSKI :) 
II DZIEŃ(niedziela)
Przepyszne śniadanie z BELVITĄ
 Wszystko smaczne i zdrowe oraz ciekawy pomysł na miski z otrębów :)
 Bardzo dobry pomysł na promowanie firmy!!

 Pozostałe firmy, które reklamowały się przez cały czas
 Taras i jego telefon :) Firma istnieje i telefon też długo działa



Drugiego dnia były następujące wykłady: Pisanie bloga w czasach videokultury

 Bardzo ciekawy wykład Randalla o SNAPCHAT - jest to następbna zabawka , przyszłość socialmediów

 Paweł Opydo z Zombie Samurai(Twój blog jest prawdopodobnie brzydki)
 Gość amerykański Ryan Socash(Ewolucja gwiazd internetu)

 Gwiazda wieczoru Marcin Meller, temat wykładu: Dlaczego ludzie nie czytają postów o kulturze


 Ostatni wykład Tomka Tomczyka czyli Jason Hunt - najważniejsze dla Was, to wystrzegajcie się menagerów, bądźcie dla siebie menagerami! 
Oprócz wykładów były jeszcze warsztaty fotografii, gotowania, makijażu, mody, blogowania z dziećmi, ...
Już nie mogę się doczekać następnej edycji SEE BLOGGERS! :)


W następnym poście rozszerzę bardziej tematykę wykładów, które bardzo mnie interesowały. 

Do następnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)