14 lipca 2015

Rzęsy 4 LONG LASHES AA OCEANIC

 
Do tej pory od czasu do czasu  miałam okazję mieć długie rzęsy dzięki ich przedłużaniu.  Jako "przypadkowa" modelka w kosmetycznej firmie Euro Fashion, gdzie pracuję, często miewam okazję do posiadania ładnych rzęs ale też i paznokci. Instruktorzy w tej firmie są najlepsi, wyczarują wszystko aby dłonie i rzęsy wyglądały ślicznie. 

Tak wygląda poniżej etap: naturalne rzęsy przygotowane do zabiegu i przedłużone(sztuczne) rzęsy. 
Podjęłam wyzwanie tak jak z ćwiczeniami, aby mieć piękne rzęsy będę o nie dbać systematycznie, bo tylko ciągła praca z ciałem i silna wola to recepta na zdrowy, ładny wygląd. Przez przypadek zakupiłam odżywkę 4 Long Lashes firmy Oceanic. Stosuję ją codziennie wieczorem od ponad tygodnia. Zatem spotkamy się za około 2 miesiące i zobaczymy jaki będzie efekt. Czy urosną tak fajnie jak efekt sztucznych rzęs?? :)  Na zdjęciu moje aktualne i naturalne rzęsy. 
 
Obietnice producenta, że rzęsy będą: 
- dłuższe o 85%, 
- grubsze o 53%, 
- gęstsze o 43%. 
Poniżej efekty, które powinny się pojawić do 3 miesięcy stosowania odżywki. 
 Możecie używać też ten preparat do brwi*:

 Wierząc, że odżywka przyniesie oczekiwane efekty, zakupiłam szampon i odżywkę do włosów też tej samej firmy. Rzeczywiście po pierwszym umyciu włosy były gładkie i bardziej lśniące. Jednak do tematu włosów przejdę innym razem. 
Jeżeli stosujecie te kosmetyki, proszę o informacje, czy jesteście z nich zadowoleni. Bo ja bardzo!


ARTYKUŁ NIESPONSOROWANY
*źródło Oceanic

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)