9 lipca 2015

Photo mix


Dzisiaj trochę mixu  :) Wreszcie jestem. Dużo się działo  i  było sporo pozytywnych, miłych zdarzeń.
Gdybym cały czas spędzała czas robiąc coś w internecie, to nie wiem czy miałabym tyle zdjęć. Wiem, że codziennie nie pisze postów, jednak muszę najpierw zrobić zdjęcia, aby od czasu do czasu Wam coś pokazać. Oto zapraszam :) 

Firma Fortuna przesłała mi fajny prezent przed urodzinami. 

 Gwiazdor jest niesamowity i bardzo fotogeniczny :)

Przed komputerem pije się dużo :)
Kombinezon firmy Kardashian :)
 Zaczynam jogę. Moge się pochwalić, że zostałam instruktorem jogi. 




 Rowerowo :)

 Pies i kot :)
Nowa kuweta "domek" dla Gwiazdorka :) Pierwszy dzień zwiedzania. 
 Uwielbiam szparagi i bataty. 


 Od czasu do czasu ciasto też jest dobre. Ostatnio tak wysokie długo mi nie wychodziło. Ciasto rabarberowe.

 Robimy pedicure!! :)




 OOO takie jedzonko lubię :)

 Następny zjazd szkolenia z jogi w Toruniu. 



 Chłodnik, mój ulubiony :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)