23 października 2014

OREO

No to teraz zaszalejemy. Proste i szybkie w robieniu oraz przepyszne ciasto z ciastek Oreo. Podam Wam przepis, bo zbliża się weekend a zazwyczaj w weekend mamy gości. Dlatego proponuję abyście zrobili i dajcie znać jak Wam wyszło. Ja dostałam ten przepis od koleżanki i szybko też musiałam zrobić, bo sprawdzone przepisy są najlepsze. 
A co jest dobrego w tym cieście, że jest łatwe, NIE TRZEBA PIEC. Jak mi wyszło, to i Wam wyjdzie! :)
Oto przepis
Spód: 
- 2 kartony Oreo albo 1,5 Neo z Lidla
- pół paczki Łakotek czekoladowych
- ciut mniej niż 3/4 kostki masła
Ciastka pognieść(można z nich wyjąć kremik ale to niekonieczne). Wymieszać dobrze z masłem i wyłożyc spód tortownicy, lekko dociskając boki. Wyrównać i wstawić do lodówki. 

Góra:
- śmietana 30%, 500ml
- 3 łyzki serka mascarpone
- 2-3 łyżki cukru pudru
- 1 łyżka żelatyny rozpuszczonej w pół szklanki wody
Śmietanę ubijamy na sztywno, dodajemy cukier i mascarpone. Na koniec lekko łyżką mieszamy z żelatyną(żelatyna musi być wystudzona). 
Wykładamy mase na wczesniej zrobiony spód.Wyrównujemy wszystko i kładziemy owoce(borówki, maliny, jezyny, poziomki, jagody,...).
Ciasto powinno być w lodówce około 3-5 godzin przed podaniem. 
SMACZNEGO! :)

 Akurat jednego dnia zrobiłam dwa smakołyki. Następny przepis pojawi się niebawem :)









3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)