28 października 2014

Warsztaty z jogi

     

 W niedzielę miałam okazję uczestniczyć w 3 godzinnym  szkoleniu jogi. Prowadził je doświadczony, elastyczny  jogin, który potrafi założyć nogi wokół szyji. Chciałabym być tak rozciągnięta. Uwielbiam za to robić "psa z głową do dołu", "psa z głową do góry", pozycję "kija", stanie na głowie i rękach oraz na przedramionach.
       Na temat jogi pisałam Wam wcześniej TUTAJ. Dzisiaj kilka zdjęć z warsztatów.
      Jeżeli interesują Was jakieś szkolenia, warsztaty, ćwiczenia nie tylko z jogi i macie jakieś pytania, to chętnie doradzę, opisze i polecę. Prowadzę różne ćwiczenia i z chęcią pomogę, jak nie wiecie od czego zacząć Waszą przygodę fitnessową.

6 komentarzy:

  1. Pamiętajmy, że sport to zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  2. od dwóch lat uprawiam aktywny tryb żucia ;) pora na jogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Wszystko zależy od instruktora jak prowadzi. Ja bardzo uzależniłam się od tych ćwiczeń :)

      Usuń
  3. Ja powoli odkrywam jogę i jej zalety. :)

    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Daisy. Tak joga jest niesamowita, a ja uzależniłam się już.
      Dzięki. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Nominujemy koleżankę do zabawy ... ;) (Y) pozdrawiamy :) stayRUN \m/

    http://wildrunnersclub.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)