2 października 2014

"Rowerowy spacerek"

Ten kto mnie zna, wie, że moje hobby to fitness. Jestem też fanką sportowej elegancji. Prawie cała moja szafa, to odzież sportowa, wygodna, luźna i obcisła, oraz casual sportowy - pasuje prawie wszędzie. Dzisiaj miałam ochotę na coś wygodnego, więc wybrałam z mojej dużej szafy czarny zestaw od Razara. Od czasu do czasu wchodzę na ich stronę, aby zobaczyć ich nowowści www.razar.pl
Zauważyłam, że powoli nadchodzi jesień w mojej okolicy. 
Poniżej duży wybór zdjęć z dzisiejszego słonecznego dnia. 
Enjoy!










7 komentarzy:

  1. Piękna pogoda jak na jesień.Super zdjęcia. Widać bardzo wygodny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam rower :) Tym bardziej w taką pogodę! Obserwuję :)
    www.fashion-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam jeździć na rowerze ;> Śliczne zdjęcia ;3
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobną filozofię jeśli chodzi o sportową elegancję ;-) lepiej ćwiczyć w czymś nie tylko wygodnym ale i ładnym, a nie w starym rozciągniętym dresie :-D (chociaż lepiej ćwiczyć w dresie niż w ogóle!) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie! :) zapraszamy do nas http://katsimoda.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)