15 stycznia 2015

Pasja to moje życie


Jak pięknie jest mieć pasje i dzielić się z nimi z ludźmi. Fitness jest jednym z kilku moich ulubionych hobby. Najbardziej doceniam sobie kontakt z ludźmi. Ileż ja poznałam ciekawych i fajnych osobowości :)
Nieraz jestem zmęczona i nie wiem czy panie będą wystarczająco zadowolone z moich zajęć. Przychodzę na zajęcia, włączam muzykę i dostaję energii takiej, że chciałabym się nią podzielić. Ta energia jest od tych wszystkich osób, które do mnie przychodzą, uśmiechają się, powiedzą coś miłego. To jest urocze, że mają chęci przychodzić. Ładujemy się nawzajem tym optymizmem. Wtedy zapominam o zmęczeniu nagromadzonym z połowy dnia. Tego Wam życzę, abyście dzielili Waszą radość z innymi, bo to "dodaje skrzydeł". 
Poniżej kilka zdjęć z aqua fitnessu poprowadzonego w hotelu Trzy Stawy.

MONIKA

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)