6 stycznia 2015


WYSTAWA PRAC ABSOLWENTÓW  AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH W GDAŃSKU

NAPISAŁA KASIA LEWICKA - projektant wnętrz

Nadszedł nowy rok, nowe wyzwania. U mnie szykuje się podsumowanie pracy nie tylko z zeszłego roku ale i z poprzednich lat. Zostałam zaproszona na wystawę absolwentów Akademii  Sztuk Pięknych w Gdańsku. Wystawiany będzie dorobek zawodowy po dyplomie absolwentów Wydziału Architektury i Wzornictwa. Przygotowania z mojej strony nie są łatwe. Wybór odpowiednich projektów to zawsze dylematy. Ostatnie 3 lata poświęciłam na pracę w jednym z wiodących biur projektowych w Trójmieście. Nie zawsze był czas na realizacje prywatnych pomysłów. Ku mojemu pocieszeniu zgłaszali się do mnie klienci. Na początku odmawiałam bo chciałam w 100 % angażować się w wyzwania stawiane mi przez firmę. Jednak chęć realizacji wygrywała. Zadanie nie było łatwe. Po powrocie z pracy i zajęciach na siłowni nie zostawało dużo czasu na projektowanie. Miałam w tym roku dużo szczęścia. Trafiłam na osoby, które obdarzyły mnie dużym zaufaniem i pozwoliły mi na prowadzenie projektów w pełni według mojej myśli. Chciałbym aby w tym roku było ich więcej. Finalnie zdecydowałam się na zaprezentowanie trzech projektów. Zapewne już je znacie. Jeden już zrealizowany, kolejne czekają w kolejce.
Zapraszam zatem na wystawę która odbędzie się 9 stycznia na Akademii sztuk Pięknych w Gdańsku.












5 komentarzy:

  1. Kochana z wielką chęcią wybrałabym się na wystawę- ale to za daleko ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Dziewczyny nic straconego, będzie fotorelacja specjalnie dla Was :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)