19 stycznia 2015

Postanowienia noworoczne

NAPISAŁA MONIKA

Zeszły rok był dla mnie bardzo udany. Mam nadzieję, iż następny rok, tzn. ten już 2015 będzie lepszy a na pewno nie gorszy :) Wszystkiego nie planuję ale marzenia trzeba realizować. 
Moje niektóre marzenia już się spełniły, np. będąc w szkole podstawowej marzyłam aby skończyć studia. A na studiach marzyłam o wyjechaniu na dłuższy pobyt do USA. Potem chciałam pracować w międzynarodowej firmie kosmetycznej. Następnie pragnęłam dużo podróżować. Byłam w prawie wszystkich krajach Europy oraz niektórych egzotycznych krajach. Następnie zaczęłam rozwijać się w fitnessie. 
Teraz kolej na dalsze spełnianie marzeń, czyli:
1/ ciekawe podróże, 
2/ rozwój w dziedzinie fitnessu, 
3/ przebiegnięcie maratonu, 
4/ opanowanie języka ukraińskiego, 
5/ rozwój blogu,
6/ więcej czasu dla przyjaciół,
6/ dużo odpoczynku.... :)

4 komentarze:

  1. Powodzenia w realizacji założonych celów i w spełnianiu marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Życzę również wszystkiego dobrego!

      Usuń
  2. powodzenia, ja sobie postanowiłam 2 lata temy systematycznie ćwiczyć i tak już od 2 lat w tym trwam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)