10 lutego 2015

Dom na plaży - Rosemary Beach na Florydzie

Napisała  Kasia Lewicka - projektant wnętrz

Witam serdecznie wszystkich, którzy mimo wszystko mają siłę na czytanie moich postów.
Ostatnio u mnie i Moniki dużo się dzieje...nasza instruktorka chyba już powinna zamieszkać na sali treningowej...

Ja obecnie pracuję nad nowym projektem kuchni i salonu. Temat : klimat skandynawski.
Przeglądam różne inspiracje...bez zaskoczenia dominują odcienie bieli oraz naturalna struktura drewna...zastanawiam się czy coś jest w stanie mnie zaskoczyć …

…. przy okazji poszukiwań znalazłam nadmorski dom ze słonecznej Florydy i postanowiłam dziś oprzeć się na jednej realizacji gdzie całość świetnie się broni w odniesieniu do otaczającego klimatu nadmorskiej plaży ...

...osobiście spodobało mi się miejsce pracy na werandzie ...tutaj latem mogłabym popracować i jednocześnie wypocząć ...na dodatkowa uwagę zasługuje też wykorzystanie niewielkiej przestrzeni w ogrodzie ...na co ? sami zobaczcie :)






























                                                 Materiał poprany : http://beachbrights.blogspot.com/
































2 komentarze:

  1. trochę smutny klimat mają stylizacje skandynawskie, ja osobiście gustuję w bardziej przytulnych, pastelowych wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)