25 maja 2015

Dbaj o siebie. To proste!

Bardzo dziękuję Zespołowi Fortuna: Kamilowi, Agnieszce i Piotrowi za tak "zdrowy" prezent do przetestowania. Napis na paczkach "Dbaj o siebie! To proste" bardzo mi się spodobał. Poniżej przedstawiam Wam trochę zdjęć z prezentacji smacznych i zdrowych niespodzianek :)

Już nieraz zachwalałam Wam soki. Przyszła pora na gotowe soki FORTUNA Karotka+. Firma istnieje około 20 lat, tak że ma duże doświadczenie w produkcji soków. Specjalizują się też w nektarach, napojach niegazowanych, przetworach owocowo-warzywnych i potrawach gotowych.
Bardzo często rano nie mam czasu, by szykować własnoręcznie swoje soki. Wracam dosyć późno do domu każdego dnia, dlatego rano muszę liczyć na gotowe śniadanie zrobione przez męża :) oraz gotowy zdrowy sok, ale z zaznaczeniem "naturalny sok". Proponuję Karotkę+, która cieszy się powodzeniem i jest w cenie około 4 zł za 1 litr. To więcej niż sok, to koktajl składników, które pomogą zadbać o siebie.
A oto piękny list, który otrzymałam. Firma Fortuna na początku bardzo dokładnie mnie poznała zanim wysłała mi prezent z pięknym kielichem. Napisali, że bardzo mnie podziwiają za to, że prowadzę fitness, szkolę się z jogi, chodzę na spacery, prowadzę blog, a do tego jeszcze pracuję (to jest najważniejsze). Ja cieszę się dodatkowo, że Fortuna umila mi ranki i to bardzo pozytywnie :)
Soki Karotka+ to samo zdrowie. Skład nowej linii soków mówi sam za siebie - w pełni naturalne bez jakichkolwiek substancji zagęszczających, słodzących czy konserwujących - SAME SOKI WARZYWNE I OWOCOWE.


Obecnie testuję:
- FORTUNA KAROTKA BANAN + A.C.E.
- FORTUNA KAROTKA BRZOSKWINIA + ZIELONA HERBATA
- FORTUNA KAROTKA MANGO + LEN
- FORTUNA KAROTKA MALINA + ALOES

Każdy ze smaków ma swoją funkcję. Gdy chcesz mieć piękną i zdrową skórę - wybierz aloes. Na utrzymanie prawidłowej masy ciała - len. ACE - ma wysoką zawartość witamin, a zielona herbata to właściwości antyoksydacyjne.

Opakowania koktajli też są bardzo ładne, trudno nie zauważyć ich na półce sklepowej. Bardzo podoba mi się szata graficzna, która jest czytelna, prosta i zawiera ważne informacje.

Skład króciutki bez tajemniczych skrótów czy literek, same warzywa i owoce! Cukru brak, słodzików brak, syropów fruktozo... coś tam TEŻ NIE MA! 
Głównymi składnikami wszystkich wersji są sok jabłkowy, marchwiowy, bananowy, winogronowy. Konsystencja zawiesista, gęsta o kolorze pomarańczowym. 
Dodatki w sokach są różne - mnie najbardziej zainteresował aloes i len, bo rzadko się je spotyka w napojach. Natomiast nie mam cienia wątpliwości, że produkty tak całkowicie naturalne są NA PEWNO ZDROWE. Jak nie pijecie to nakłaniam Was do picia. Soki zawierają wysoką zawartość witamin A, C, E, gdzie witamina A pomaga zachować zdrową skórę, witamina E chroni komórki przed stresem oksydacyjnym, a witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry. 
A Karotka Plus jest do tego smaczna :) Nie ma różnicy pomiędzy kupnym sokiem a zrobionym dzięki sokowirówce lub wyciskarce, jeżeli chodzi o smak i konsystencję. 

Aby mieć dobre zdrowie trzeba dbać o nie regularnie, prowadzić zdrowy tryb życia i odżywiać się w sposób ZRÓWNOWAŻONY. Pamiętajmy, że ćwiczenia to tylko dodatek do pięknego wyglądu. Najważniejsza jest dieta! 
A tutaj sesja w moim ogródku :)

Zdecydowanie polecam naturalne soki Fortuna KAROTKA+. Samo zdrowie!
#sokfortuna




2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)