17 maja 2015

IKEA

Ostatnio będąc w Ikei szukałam inspiracji. Spodobały mi się kolorowe lampy oraz talerze. Ogólnie teraz jest już otwarty sezon grillowania, dlatego nakrycie stołu też jest ważne oraz fajne wymyślne krzesła, leżaki. A do domu fajne duże lampy i abażury. Ikea jest świetna pod względem dużego  wyboru i atrakcyjnych cen, zwłaszcza też jak coś jest w promocji. 

A jeszcze fajna informacja, w przyszłości ma być sklep internetowy IKEA, hmm ciekawe kiedy, nie mogę się doczekać. 
Pozdrawiam
Monika
 Moje ulubione kolory, między innymi turkus. 

   Śliczna toaletka. 






 A tu w indyjskiej restauracji w Toruniu - KAFEFEJA



 Herbata indyjska na mleku :)


10 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam Ikeę, to dla mnie kopalnia pomysłów :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sklep!!! zakochałam się a toaletce!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikea jest cudowna! Nie wyobrażam sobie nie mież w domu azurkowych doniczek i futrzanego dywanu :) a indyjskie jedzenie uwelbiam, nasza zielonogórska restauracja jest obłędna a ta też wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo muszę kiedyś odwiedzić zielonogórską restaurację :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Ikea jest najlepszym sklepem z dodatkami, uwielbiam w niej to, że można tam znaleźć prawie wszystko i to za dobrą cenę. Niestety Ikeę mam ok 70 km od swojego miasta i rzadko kiedy w niej jestem.
    Piękna toaletka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale będzie możliwość zamówień internetowych, także będzie spore ułatwienie dla Ciebie, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Jest już teraz, ale za przesyłkę trochę się cenią :(

      Usuń
  5. bardzo fajne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)