16 grudnia 2014

Ceramiczna Chmura

NAPISAŁA KASIA LEWICKA - projektant wnętrz


Na przekór zimie nadal myślami wracam do lata… bezkompromisowo, nie myśląc o prezentach pod choinkę zabieram was do słonecznych Włoch.
W maju  miałam okazję  odwiedzić  fabrykę płytek Casalgrande Padana a przy okazji zwiedzić przepiękną miejscowość Reggio Emilia i Veronę. W ciągu kilku dni złapałam oddech, odpoczęłam poznałam wspaniałych ludzi. Nic tak nie daje świeżości spojrzenia na wiele spraw  jak  zmiana otoczenia…
Tym razem mogłam podziwiać projekt japońskiego architekta Kengo Kumy. Specjalnie dla fabryki płytek zaprojektował  wnętrze oraz instalację firmująca markę. Adaptacja starego budynku na małe muzeum w którym powstawały pierwsze  płytki  została wykonana  z dużym szacunkiem. Użycie bieli w połączeniu  ze starymi ceglanymi ścianami  pozwala na docenienie tego co wartościowe. Bardzo spodobał mi się ogród, który został dość mocno uporządkowany. Drzewa  zasadzone w jednej linii i symetryczne alejki  połączone z widokiem na intrygującą ,,ceramiczną chmurę,, są obrazem, który nadal mam w pamięci. Chyba powinnam pomyśleć o nowej aranżacji ogrodu na wiosnę… mały porządek według japońskiej idei na pewno nie zaszkodzi…
 Zdj. 1
 Zdj.2
 Zdj.3
Zdj.4
 Zdj.5
Zdj. 6
 Zdj.7
 Zdj. 8
Zdj. 9
 Zdj. 10
 Zdj. 11
 Zdj. 12
 Zdj. 13
Zdj. 14
 Zdj.15
 Zdj. 16
 Zdj. 17
Zdj. 18
 Zdj. 19
 Zdj. 20
 Zdj. 21
 Zdj.23
 Zdj. 24
 Zdj. 25
 Zdj. 26





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)