21 grudnia 2014

Świąteczna stylizacja. Woman in Red

NAPISAŁA MONIKA
Dzisiaj miałam ochotę na kolor CZERWONY, bo właśnie taka będzie moja stylizacja na wieczór wigilijny. Fotosesja organizowana w biurze Kasi - projektantki wnętrz WhiteRoom. Nie było problemu ze znalezieniem białej ściany. Kolor czerwony i czarny bardzo dobrze się łączą i kontrastują. Dodatkiem do stylizacji jest bursztyn i mebel vintage. 







A oto kilka zdjęć po dłuższym czasie sesji. Jest wesoło i mamy wtedy różne pomysły na zdjęcia. 

Jeżeli jeszcze  nie zakupiłaś sukienki na Sylwestra, zapraszam do mojego sklepu internetowego TUTAJ.
STYLIZACJA: KASIA LEWICKA
FOTOGRAF: TARASSO

7 komentarzy:

  1. Niesamowita sesja. Bardzo udana stylizacja, a sukienki są śliczne. Ja szczególna uwagę zwróciłam na suknię ice blue z tiulu. Bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta koralowa sukienka! Bardzo ładnie Ci w niej :) rewelacyjny kolor dla blondynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia rewelacyjna sesja! Świetna stylizacja- klarownie oszczędnie klasycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za komentarze :) .. za każdy miły czy niemiły, dziękuję! Ale jak dotąd wszystkie miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta sukienka!!! Wyglądasz mega kobieco i elegancko!!! look idealny na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A very beautiful and amazing dress!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale laska z ciebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)