5 kwietnia 2015

Be Glossy

Bardzo rzadko reklamuję kosmetyki, których używam. Jednakże te z BeGlossy po części przetestowałam i już mam swoich faworytów. A tymi perełkami lubię się pochwalić. Otrzymałam ślicznie zapakowane pudełko testerów i właśnie jestem w trakcie sprawdzania, czy mogę używać je na mojej wrażliwej cerze. Jak każda kobieta uwielbiam kosmetyki, których mam mnóstwo i nieraz tylko stoją, bo np. nie trafiłam z zakupem, albo były w super promocji,...:)  Cały czas szukam czegoś nowego, lepszego i często wpadam na to co mi się podoba, jednakże też niekoniecznie odpowiada mojej skórze po pewnym czasie korzystania. 
Przedstawiam poniżej zawartość mojego beauty box:
 Oto cała zawartość beauty boxu:
 Pierwsze produkty, które bardzo polecam:
1/ NICKA K NEW YORK - sypki róż zaopatrzony w aplikator w postaci miękkiej gąbeczki sprawi, że twoja twarz nabierze dyskretnych rumieńców. Stosuję ten róż na kościach policzkowych aby zmienić owal twarzy. Cena produktu ok. 40zł/5g
2/ YVES ROCHER - krem wygładzający cerę na dzień. Skóra jest gładka, rozświetlona i i wygląda na zregenerowaną. Cena produktu ok. 75zł/50ml
3/ COMPEED - krem na noc stworzony dla aktywnych kobiet z problemem popękanych pięt. Krem zawiera mocznik i kwas mlekowy, który poprawia wygląd pięt po 1 nocy. Cena produktu ok. 24,99zł/75ml
4/ PUREDERM - oczyszczająca maseczka głęboko oczyszczająca i kojąca zmęczoną skórę twarzy. Cena produktu ok. 4,99zł/15ml
5/ DOVE - kremowe mydło myjące z mlekiem kokosowym o właściwościach nawilżających. Idealnie też usuwa zanieczyszczenia i makijaż. Cena produktu ok. 3,89zł/100g. 
6/  VITAL DERM - odbudowujący szampon nadający włosom sprężystość i miękkość. Zawarty w szamponie marokański argan nawilża i wzmacnia włosy. Cena produktu ok. 24zł/400ml
7/ SPA VINTAGE BODY OIL - olejek do kąpieli z masłem shea. Składniki olejku działają odżywczo i nawilżająco dla skóry. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje i sprawia, że kąpiel staje sie niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów. Cena produktu ok. 12,90zł/200ml. 
SPOKOJNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH!!!
Monika

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)