22 kwietnia 2015

Royal Ontario Museum


Witam serdecznie.
Dziś kolejna dawka sztuki zlokalizowanej w dość niezwykłym budynku. 
Trochę brak mi słów bo intrygująca forma wbijającą się w klasyczny budynek budziła we mnie mieszane uczucia. Z zewnątrz kosmos. Nie da się przejść obojętnie.
Po wykonaniu kilku zdjęć szybko weszłam  do środka. Moim celem było poszukiwanie wiedzy o  pierwszych mieszkańcach Kanady. 
Najbardziej satysfakcjonujące jak zwykle okazało się oglądanie obrazów. Namalowane scenki z życia Indian przeniosły mnie momentalnie do czasów prawdziwie naturalnej i niezdobytej dzikiej Kanady. Mile uczucie. Sztuka ma wielką moc... 

Royal Ontario Museum
Dobudówka Michael Lee-Chin Crystal do Królewskiego Muzeum Ontario projektu Libeskinda






Na samej górze galerii dodatkowo zaprezentowano współczesną sztukę znanego kanadyjskiego artysty Douglasa Couplanda .Tam zdecydowanie moje myśli utknęły na dłużej. Filozoficzne przemyślenia zapisane na ścianie skupiały uwagę i prowokowały do dłuższej refleksji.















NAPISAŁA KASIA - projektamt wnętrz

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)