26 czerwca 2015

Urodzinowo


Witam Was dzisiaj w mój urodzinowy dzień. Ile mam wiosen, to nie będę zdradzać. Przyjmuję wiek, tyle mam, na ile wyglądam. Tylko nie dawajcie mi więcej niż mam :) hahaha

Niespodzianki zaskoczyły mnie z rana, chyba to było jakoś po godzinie 6 :)  O tej godzinie zazwyczaj jeszcze śpię.  Wszystko to co lubię jest na zdjęciach, czyli dobry, zdrowy  soczek, wygodny ubiór czyli pidżama i hamak o którym marzyłam :) Co tu do szczęścia jeszcze potrzeba. No i moje koty, na zdjęciu Gwiazdor. 
Moje marzenie, to aby cały czas dopisywało zdrowie i będę happy :)  

Dziękuję mojemu kochanemu mężu, który zrobił tę niespodziankę - hamak oraz firmie FORTUNA za przepyszne zdrowe soki o których pisałam TUTAJ! Dziękuję Wam za świetny list. 





 Miłego Weekendu!

#sokfortuna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Zapraszam ponownie! Pozdrawiam serdecznie :)